واکنش ظریف به خبر فیگارو: تختروانچی با آمریکا مذاکره ای نداشته است
کد خبر: ۳۱۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
ظریف در مورد ادعای فیگارو مبنی بر رایزنی روانچی با تیم بایدن در نیویورک گفت: خیلی جالب است که خبرنگار فیگارو چک نکرده آقای تخت روانچی در این مدت ایران بودند و در زمانی که به نیویورک برگشته یک هفته در قرنطینه بوده است.

وزیر امور خارجه گفت: خیلی جالب است که خبرنگار فیگارو چک نکرده آقای تخت روانچی در این مدت ایران بودند و در زمانی که به نیویورک برگشته یک هفته در قرنطینه بوده است.به گزارش تسنیم، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در حاشیه نشست امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: دولت ترامپ امروز به زباله دان تاریخ میرود این دولت حتی به مرکز دموکراسی خود( کنگره) هم رحم نکردند.
ظریف در مورد ادعای فیگارو مبنی بر رایزنی روانچی با تیم بایدن در نیویورک گفت: خیلی جالب است که خبرنگار فیگارو چک نکرده آقای تخت روانچی در این مدت ایران بودند و در زمانی که به نیویورک برگشته یک هفته در قرنطینه بوده است.
وی ادامه داد: ما یک توافق مستحکم داریم ، نکاتی که در این توافق هست و یا نیست با توافق انجام شده است و امکان ندارد که دوباره مذاکره کنیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین