مهدی تاج در سیسییو بستری شد
کد خبر: ۳۱۳۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۶

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان که مدتی است با بیماری قلبی دست و پنجه نرم میکند به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد.به گزارش تسنیم، تاج بامداد امروز (شنبه) با مشکل قلبی مواجه شد و به همین دلیل به یکی از بیمارستانهای تهران منتقل شده است. رئیس سابق فدراسیون فوتبال در حال حاضر در بخش C.C.U بستری است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین