خطیب زاده: آقای پومپئو عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
کد خبر: ۳۱۲۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
سعید خطیب زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص توئیت های امروز پومپئو ، آن را ناشی از عصبانیت هیستریک در پایان دوره مفتضح او در سمت وزیر خارجه و عصبانیت ناشی از شکست سیاست فشار حداکثری دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان،خطاب وزیرخارجه امریکا گفت : آقای پومپئو عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!به گزارش ایسنا، سعید خطیب زاده در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص توئیت های امروز پومپئو ، آن را ناشی از عصبانیت هیستریک در پایان دوره مفتضح او در سمت وزیر خارجه و عصبانیت ناشی از شکست سیاست فشار حداکثری دانست.
سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: به تعبیر زیبای شهید بهشتی، آقای پومپئو عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر!
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین