|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۲۵

حسن شجاعی، نماینده مجلس: اگر حاج قاسم نبود، فائزه هاشمی کنیز داعش بود

کد خبر: ۳۱۲۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
حجت السلام حسن شجاعی، نماینده مجلس در توئیتی در واکنش به سخنان اخیر فانزه هاشمی نوشت: اگر حاج قاسم نبود، فائزه، کنیز داعش بود شاید.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین