|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۸:۱۸

نماینده مجلس: تزریق واکسن آلوده به مردم ما، بهترین فرصت برای انتقام امریکا، انگلیس و فرانسه از ژن ایرانی بود

کد خبر: ۳۱۲۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

یک نماینده مجلس در توئیتی نوشت: تزریق واکسن کرونای آلوده به مردم ایران، بهترین فرصت برای انتقام امریکا، انگلیس و فرانسه از ژن ایرانی بود

 مالک شریعتی نیاسر، نماینده مجلس در توئیتی نوشت: وندی شرمن دمکرات: "فریب" بخشی از ژن ایرانی است.

ترامپ جمهوریخواه: ایرانی ها یک "ملت تروریست" هستند.

تزریق واکسن کرونای آلوده به مردم ایران، بهترین فرصت برای انتقام امریکا، انگلیس و فرانسه از ژن ایرانی بود

از این اقدام راهبردی رهبرم تشکر می کنم

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین