قطع ارتباط یک هواپیمای مسافربری اندونزی با برج مراقبت
کد خبر: ۳۱۲۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۶

یک هواپیمای بوئینگ 737-500 اندکی پس از پرواز از فرودگاه جاکارتای اندونزی ارتباط خود با برج مراقبت را از دست داد.طبق آخرین گزارشات 4 دقیقه پس از عزیمت، این هواپیما در کمتر از یک دقیقه 10 هزار پا از ارتفاع خود را از دست داده است.
وزارت حمل و نقل اندونزی اعلام کرد که تحقیقات برای جستجو و نجات این هواپیما درحال انجام است.
منبع: تسنیم
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین