|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۱

وزیر خارجه آلمان: ما از ایران خواسته ایم تا به تعامل با دولت جدید آمریکا بپردازد / غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران غیرقابل قبول است

کد خبر: ۳۱۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۰
همچنین خبرگزاری آلمان پیش از راهی شدن هایکو ماس به اردن به نقل از وی نوشته بود: در سال ۲۰۲۱ مسیر مشخصی برای خلع سلاح تعیین خواهد شد. آینده توافق‌هایی همچون پیمان استارت نو و برجام در خطر است.

وزیر خارجه آلمان گفت که کشورش از ایران خواسته تا به تعامل با دولت جدید آمریکا بپردازد.

به گزارش ایسنا، به نقل از الجزیره، هایکو ماس، وزیر خارجه آلمان روز چهارشنبه پیش از کنفرانسی در امان، پایتخت اردن گفت: ما از ایران خواسته‌ایم که شیوه خود را تغییر دهند و به گفت‌وگو با دولت جدید آمریکا مشغول شود. توافق هسته‌ای ایران با رئیس‌جمهور منتخب آمریکا شانس تازه‌ای دارد.

وی همچنین مدعی شده است: غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران نقضی بزرگ و غیرقابل‌ قبول در توافق هسته‌ای است.

همچنین خبرگزاری آلمان پیش از راهی شدن هایکو ماس به اردن به نقل از وی نوشته بود: در سال ۲۰۲۱ مسیر مشخصی برای خلع سلاح تعیین خواهد شد. آینده توافق‌هایی همچون پیمان استارت نو و برجام در خطر است.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین