تختروانچی درباره آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی: تمامی این اقدامات به محض اجرای کامل تعهدات توسط همه طرفها، قابل بازگشت است
کد خبر: ۳۱۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
نماینده کشورمان در سازمان ملل با اشاره به آغاز غنی سازی ۲۰ درصد در تأسیسات غنی سازی فردو عنوان کرد: ایران غنی سازی ۲۰ درصدی را از سر گرفته و تاکید کرده که تمامی اقدامات هسته ایش به محض اجرای کامل تعهدات توسط همه طرفها، قابل بازگشت است.

مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در دفتر سازمان ملل در نیویورک، سه شنبه شب در صفحه شخصی خود، با اشاره به اینکه اکنون در تهران است و در اواسط ماه ژانویه به نیویورک بازمیگردد؛ نوشت: دولت برای خنثی سازی تحریمهای غیرقانونی آمریکا بر تواناییهای داخلی متمرکز است.نماینده کشورمان در سازمان ملل با اشاره به آغاز غنی سازی ۲۰ درصد در تأسیسات غنی سازی فردو عنوان کرد: ایران غنی سازی ۲۰ درصدی را از سر گرفته و تاکید کرده که تمامی اقدامات هسته ایش به محض اجرای کامل تعهدات توسط همه طرفها، قابل بازگشت است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین