پیام ظریف به برخی دول عرب خلیج فارس: پشتیبان تان دارد از گردونه خارج می شود
کد خبر: ۳۱۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۱

«محمد جواد ظریف»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در توییتر به پایان بحران دیپلماتیک قطر واکنش نشان داد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمد جواد ظریف در توییتر نوشت: به قطر به خاطر موفقیت مقاومت شجاعانهاش در برابر فشار و باجخواهی تبریک میگویم.
وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه نوشت: خطاب به همسایههای عربی: ایران نه دشمن است نه تهدید. بلاگردانی بس است-خصوصاً الان که پشتیبان بیپروایتان دارد از گردونه خارج می شود. وقتش رسیده است که پیشنهاد ما برای داشتن منطقه ای قوی(طرح صلح هرمز) را بپذیرید.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین