صعود تراکتور به رده سوم با درخشش عباسزاده
کد خبر: ۳۱۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
ابتدا محمد عباسزاده در دقیقه ۲۵ روی پاس مسعود شجاعی تراکتور را پیش انداخت اما در دقیقه ۷۹ ایوان مارکوویچ کار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و محمد عباسزاده در دقیقه ۸۲ گل دوم خود و پیروزیبخش تیمش را به ثمر رساند.

تیم فوتبال تراکتور توانست در اصفهان با نتیجه ۲ بر یک ذوبآهن را شکست دهد.به گزارش ایسنا، در ادامه هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ذوبآهن و تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که تراکتور توانست با نتیجه ۲ بر یک حریفش را شکست دهد و به رده سوم جدول ردهبندی صعود کند.
ابتدا محمد عباسزاده در دقیقه ۲۵ روی پاس مسعود شجاعی تراکتور را پیش انداخت اما در دقیقه ۷۹ ایوان مارکوویچ کار را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و محمد عباسزاده در دقیقه ۸۲ گل دوم خود و پیروزیبخش تیمش را به ثمر رساند.
تراکتور با این پیروزی ۱۶ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و ذوبآهن با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول شانزده تیمی مسابقات باقی ماند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین