سردار دهقان: طبق NPT محدودیتی برای غنیسازی بالاتر از ۲۰ درصد نداریم / در صنعت بومی هستهای ایران همه گزینههای قانونی روی میز است
کد خبر: ۳۱۲۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۲:۰۸

مشاور فرماندهی کل قوا با اشاره به آغاز غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم در سایت فردو از روز دوشنبه این اقدام را واکنشی حداقلی به بدعهدی طرف مقابل ایران در برجام عنوان کرد و گفت: در صنعت بومی هستهای کشورمان، همه گزینههای قانونی روی میز است.سردار حسین دهقان مشاور فرماندهی کل قوا در حوزه صنایع دفاعی در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت: «اقدام ایران در آغاز غنیسازی ۲۰ درصد، واکنشی حداقلی به بدعهدی طرف مقابل بوده و طبق NPT هم محدودیتی برای غنیسازی بالاتر از ۲۰ درصد نداریم. در صنعت بومی هستهای کشورمان، همه گزینههای قانونی روی میز است.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین