|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۷:۱۰

ثبت نام محمدرضا ساکت در انتخابات فدراسیون فوتبال

کد خبر: ۳۱۲۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴
ساکت قصد دارد سمت نماینده مدیرعاملان باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باشد و برای تصدی این سمت در انتخابات 10 اسفند ماه ثبت نام کرد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان قصد دارد عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال شود.

 محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه سپاهان با حضور در محل فدراسیون فوتبال برای حضور در هیات رئیسه ثبت نام کرد.

ساکت قصد دارد سمت نماینده مدیرعاملان باشگاه‌ها در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال باشد و برای تصدی این سمت در انتخابات 10 اسفند ماه ثبت نام کرد.

وی پیش از این مدیر تیم‌های ملی و دبیرکل فدراسیون فوتبال بود.

ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین