ویدیو / خاطره ظریف از عصبانیت سردار قاسم سلیمانی
کد خبر: ۳۱۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۰
ظریف در برنامه تلویزیونی درباره خاطرات سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر به توافق نمیرسیدیم بالاخره رهبری بودند، شورای عالی امنیت ملی بود و آنجا میتوانستیم با هم بحث کنیم و به نتیجه برسیم. این بحثها که فکر میکنم جز یک مورد که یک خورده حاج قاسم از دست من عصبانی شد، بقیهاش همه دوستانه بود. دو مورد هم در دبیرخانه بودیم که من دیدم حاج قاسم خیلی عصبانی است و پا شدم رفتم بالای سرش و بوسیدمش و گفتم ما با هم رفیق هستیم، حالا یک بحثی داریم و تمام میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
