ویدیو / عادل الجبیر هم واکسن کرونا زد
کد خبر: ۳۱۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۲
عادل جبیر وزیر مشاور در امور خارجه عربستان با حضور در مرکز واکسیناسیون در ریاض واکسن فایزر را دریافت کرد. عادل جبیر گفت: میخواهم از ملک سلمان و محمد بن سلمان تشکر کنم و به شهروندان و ساکنان عربستان تبریک میگویم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
