پیام ظریف در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی: تنها طرفی که از شهادت او منتفع شد، داعش بود که فعالیتش را افزایش داده
کد خبر: ۳۱۲۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳

ظریف در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پیامی را منتشر کرد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در توئیتی نوشت: یک سال پیش در چنین روزی، دشمن شماره یک تروریستهای افراطگرا، بزدلانه توسط تروریست اعظم ترور شد.
وی در ادامه نوشت: در حالی که منطقه ما با وقار و شکوه نخستین سالگرد درگذشت او را گرامی میدارد، یادآوری بر آن است که تنها طرفی که از قتل او منتفع شد، داعش بود که از آن زمان فعالیتهای خود را افزایش داده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین