المیادین: واشنگتن از طریق قطر پیامی به تهران فرستاده که قصد حمله نداریم / در تایید این پیام ناو هواپیمابر را از منطقه خارج کرد
کد خبر: ۳۱۲۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۵
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز (جمعه) اعلام کرد که ناو هواپیمابر "یو اس اس نیمیتز" منطقه عملیات فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه را به سمت پایگاه دریایی "نورفولک" در ایالت ویرجینیا ترک کرد.

المیادین در گزارشی نوشت: واشنگتن از طریق قطر پیامی به تهران فرستاد و اعلام کرد قصد حمله به ایران را نداردالمیادین به نقل از انیس نقاش، فعال رسانهای و مدیر مرکز مطالعات امان لبنان، نوشت: واشنگتن از طریق قطر پیامی به تهران فرستاد و اعلام کرد قصد حمله به ایران را ندارد و ناو هواپیمابر را برای تأیید این پیام از منطقه خارج کرد.
وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) امروز (جمعه) اعلام کرد که ناو هواپیمابر "یو اس اس نیمیتز" منطقه عملیات فرماندهی مرکزی آمریکا در خاورمیانه را به سمت پایگاه دریایی "نورفولک" در ایالت ویرجینیا ترک کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین