مرفاوی کرونا گرفت/ بازگشت برهانی به تمرینات استقلال
کد خبر: ۳۱۲۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹
صمد مرفاوی و آرش برهانی روز گذشته به علت سرماخوردگی موفق نشدند تیم را در سیرجان همراهی کنند.
تست کرونای صمد مرفاوی مثبت اعلام شد و این مربی در قرنطینه به سر خواهد برد.به گزارش ایسنا، صمد مرفاوی و آرش برهانی روز گذشته به علت سرماخوردگی موفق نشدند تیم را در سیرجان همراهی کنند.
با توجه به سرماخوردگی این دو مربی، از آنها تست کرونا گرفته شد که تست صمد مرفاوی مثبت اعلام شد و به قرنطینه رفت. همچنین تست کرونای آرش برهانی منفی اعلام شد و این مربی در تمرین امروز (پنجشنبه) استقلال حضور پیدا کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین