|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۲۵

ادعای پومپئو: ایران ایالات متحده و متحدانمان را تهدید می‌کند؛ آمریکا گروگان اخاذی هسته‌ای نمی‌شود

کد خبر: ۳۱۲۰۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵

وزیر خارجه آمریکا در توییتی مدعی شد که جمهوری اسلامی ایران تهدیدی علیه واشنگتن و متحدانش محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا، مایک پمپئو، وزیر خارجه آمریکا روز سه‌شنبه در توییتی مدعی شد: نظام ایران به بی‌ثباتی و تروریسم دامن زده است و ایالات متحده و متحدانمان را تهدید می‌کند. دولت ترامپ وضعیت موجود را نپذیرفت و تحریم‌ها را بازگرداند و کمپین فشار حداکثری را آغاز کرد. آمریکا گروگان اخاذی هسته‌ای نخواهد شد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین