وزیر علوم: امتحانات پایان ترم دانشگاهها به صورت مجازی برگزار میشود / تصمیمگیری درباره حضور دانشجویان در دانشگاهها بر عهده ستاد کروناست
کد خبر: ۳۱۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره زمان از سرگیری آموزشهای حضوری در دانشگاهها نیز تصریح کرد: تصمیمگیری درباره حضور دانشجویان در دانشگاهها و از سرگیری آموزشهای حضوری بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: امتحانات پایان ترم بهمن ماه ۹۹ در دانشگاههای سراسر کشور به صورت مجازی برگزار میشود.به گزارش خانه ملت، منصور غلامی روز دوشنبه درباره نحوه برگزاری پایان ترم در دانشگاهها اظهارکرد: امتحانات در شرایط فعلی در همه دانشگاهها به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره زمان از سرگیری آموزشهای حضوری در دانشگاهها نیز تصریح کرد: تصمیمگیری درباره حضور دانشجویان در دانشگاهها و از سرگیری آموزشهای حضوری بر عهده ستاد ملی مقابله با کرونا است.
غلامی یادآورشد: هر زمانی که ستاد اعلام کند، دانشگاههای ما بلافاصله آماده استقبال از دانشجویان هستند.
به گزارش ایرنا از زمان شیوع کرونا آموزش در دانشگاهها و مدارس با استفاده از شبکههای مجازی و آنلاین برگزار میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین