|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۰:۵۵

جریمه سنگین مسافران در صورت عدم رعایت فاصله در ابوظبی

کد خبر: ۳۱۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸
کارگروه مبارزه با کرونا با همکاری پلیس ابوظبی به منظور کاهش مبتلایان به کرونا و رعایت شهروندان و مقیمین اقدام به طرحی جدید برای اجرای فاصله های اجتماعی در اتوبوس ها در سطح شهر ابوظبی کردند.
مسافران در ابوظبی در صورت عدم رعایت فاصله در اتوبوس ها بیش از ۳۰۰۰ درهم جریمه می شوند.

به گزارش ایسنا، کارگروه مبارزه با کرونا با همکاری پلیس ابوظبی به منظور کاهش مبتلایان به کرونا و رعایت شهروندان و مقیمین اقدام به طرحی جدید برای اجرای فاصله های اجتماعی در اتوبوس ها در سطح شهر ابوظبی کردند.

براساس گزارش کارگروه مبارزه با کرونا، مسافرانی که فاصله اجتماعی در اتوبوس ها را رعایت نکنند بیش از ۳۰۰۰ درهم جریمه می شوند مسافران باید با رعایت فاصله، صندلی هایشان یک در میان خالی باشد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین