۱۰ ایستگاه مترو تهران تا پایان سال بهرهبرداری میشود
کد خبر: ۳۱۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
غلامحسین محمدی شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: بهرهبرداری ایستگاههای مترو در این دوره مدیریت شهری، بدون قرارداد شبههدار، ریخت و پاش، استخدام فلهای، فاینانس خارجی و رپورتاژ روزانه در صداوسیما انجام شد.
مشاور شهردار تهران در توییتی اعلام کرد که علاوه بر ۱۹ ایستگاهی که وارد خط شدهاند، ۱۰ ایستگاه دیگر برای حمل و نقل شهروندان پایتخت به بهرهبرداری میرسند.به گزارش ایرنا، غلامحسین محمدی شامگاه پنجشنبه اظهار کرد: بهرهبرداری ایستگاههای مترو در این دوره مدیریت شهری، بدون قرارداد شبههدار، ریخت و پاش، استخدام فلهای، فاینانس خارجی و رپورتاژ روزانه در صداوسیما انجام شد.
مشاور شهردار تهران تصریح کرد که این اقدام تا کنون در مدیریت شهری پایتخت بی سابقه بوده است.
به گزارش ایرنا، ناوگان مترو تهران و حومه در ۷ خط و ۱۲۸ ایستگاه فعال است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین