صنعت نفت آبادان ۲ - تراکتور یک
تراکتور در آبادان زمینگیر شد/ صنعت نفت به یک قدمی صدر جدول رسید
کد خبر: ۳۱۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۲
در ادامه تراکتور سعی داشت به دروازه صنعت نفت هجوم ببرد اما واکنشهای فلاحزاده، دروازهبان صنعت نفت، مانع گلزنیها تراکتوریها شد اما در نهایت محمد عباسزاده در ثانیههای پایانی نیمه اول گل مساوی را به ثمر رساند. این بازیکن از توپ ارسالی بازیکن تراکتور از سمت راست محوطه جریمه صنعت نفت استفاده کرد و گل خورده تراکتور را جبران کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.

مصاف تیمهای صنعت نفت آبادان و تراکتور با پیروزی ۲ بر یک زردپوشان آبادانی به پایان رسید.به گزارش ایسنا، در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتبال، دو تیم صنعت نفت آبادان و تراکتور به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با پیروزی ۲ بر یک شاگردان سیروس پورموسوی به پایان رسید.
این بازی با گل دقایق اول صنعت نفت آبادان همراه بود و شاگردان سیروس پورموسوی در دقیقه ۴ به گل رسیدند. زردپوشان آبادانی روی یک شروع مجدد، سریع، رضا خالقیفر را در محوطه جریمه حریف صاحب موقعیت کردند و این بازیکن موفق شد گل اول بازی را به ثمر برساند.
در ادامه تراکتور سعی داشت به دروازه صنعت نفت هجوم ببرد اما واکنشهای فلاحزاده، دروازهبان صنعت نفت، مانع گلزنیها تراکتوریها شد اما در نهایت محمد عباسزاده در ثانیههای پایانی نیمه اول گل مساوی را به ثمر رساند. این بازیکن از توپ ارسالی بازیکن تراکتور از سمت راست محوطه جریمه صنعت نفت استفاده کرد و گل خورده تراکتور را جبران کرد تا بازی به تساوی کشیده شود.
در نیمه دوم دو تیم نتوانستند کاری از پیش ببرند و تلاش دو تیم برای زدن گل برتری بیثمر بود اما در دقایق پایانی نیمه دوم، ورق به نفع شاگردان سیروس پورموسوی برگشت و هادی محمدی بازیکن تراکتور در دقیقه ۹۲ روی یک اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا این بازی در پایان با پیروزی ۲ بر یک زردپوشان آبادانی به پایان برسد.
با این نتیجه، تراکتور با ۱۲ امتیاز به رده پنجم جدول رقابتهای لیگ برتر فوتبال سقوط کرد و صنعت نفت با ۱۴ امتیاز به رده دوم جدول رسید و خود را به صدر جدول لیگ نزدیک کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین