محسن هاشمی: وصیتنامه آیت الله هاشمی را تحویل رهبر انقلاب دادم
کد خبر: ۳۱۱۵۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
من قبلا هم گفته ام مرحوم هاشمی وصیت نامه ای داشتند که قدیمی بود که قسمتی از آن را در تلویزیون خواندم اما متن قوی صدو خورده ای صفحه ای را ایشان در تقریبا ۴، ۵ سالی بود می نوشتند، که این قرار بود به وصیت نامه جدی تری تبدیل شود.

محسن هاشمی گفت: وصیتنامه مرحوم هاشمی که صد و خردهای صفحهای هم بود و خطاب به رهبر انقلاب نوشته شده بود را تحویل ایشان دادم که اگر صلاح بدانند خودشان منتشر خواهند کرد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محسن هاشمی در برنامه جهان آرا گفت: من قبلا هم گفته ام مرحوم هاشمی وصیت نامه ای داشتند که قدیمی بود که قسمتی از آن را در تلویزیون خواندم اما متن قوی صدو خورده ای صفحه ای را ایشان در تقریبا ۴، ۵ سالی بود می نوشتند، که این قرار بود به وصیت نامه جدی تری تبدیل شود.
وی افزود: این وصیت نامه چون خیلی از مواردش مربوط به مقام معظم رهبری بود، من این را خدمت مقام معظم رهبری دادم و الآن متنی غیر از آن ما نداریم. البته این متن تکمیل و بازنویسی نشده بود. متنی بود که مباحث زیادی در آن مطرح شده بود که من خودم شخصا بردم دادم خدمت مقام معظم رهبری که اگر صلاح دیدند خودشان می توانند منتشر کنند و اصلا به ایشان هم نوشته شده بود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین