نشست وزرای خارجه ایران و کشورهای ١+۴ برگزار شد
کد خبر: ۳۱۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵

نشست غیررسمی و مجازی وزرای امور خارجه ایران و کشورهای ١+۴ برگزار شد.به گزار ادارهکل اطلاعرسانی و امور سخنگویی وزارت امور خارجه، نشست غیررسمی وزرای امور خارجه ایران و کشورهای ١+۴ پیش از ظهر امروز به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.
به گفته «سعید خطیبزاده» سخنگوی وزارت امور خارجه، این نشست از ساعت ۱۱:۳۰ امروز آغاز شده است.
هلگا اشمید، هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام در نشست اخیر معاونان و مدیران سیاسی ایران و کشورهای عضو ۱+۴ بیانیهای صادر کرد که در آن آمده بود: ”مشارکت کنندگان در خصوص برگزاری یک نشست غیررسمی وزاری امور خارجه دولتهای عضو برجام در تاریخ اول دی ۱۳۹۹ بصورت ویدئوکنفرانسی، توافق کردند”.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین