داور بسکتبال ایران درگذشت
کد خبر: ۳۱۱۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۷
مهدی ابوالحسنی که از داوران لیگهای دسته یک بسکتبال ایران بود، در جریان عزیمت از یزد به سیرجان جهت قضاوت در یکی از بازیهای لیگ یک، بر اثر سانحه تصادف درگذشت.

یکی از داوران لیگ یک بسکتبال ایران بر اثر سانحه تصادف درگذشت.مهدی ابوالحسنی که از داوران لیگهای دسته یک بسکتبال ایران بود، در جریان عزیمت از یزد به سیرجان جهت قضاوت در یکی از بازیهای لیگ یک، بر اثر سانحه تصادف درگذشت.
سرپرست کمیته مسابقات و داوران فدراسیون بسکتبال در گفت و گو با ایسنا ضمن تایید این خبر گفت: متاسفانه ما یکی از داوران خوب خود را از دست دادیم که جای تاسف و ناراحتی بسیاری دارد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین