نیروهای آمریکایی پهپاد ارتش عراق را به اشتباه ساقط کردند
کد خبر: ۳۱۱۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹
سفارت آمریکا فورا از ارتش عراق عذرخواهی و تاکید کرد که تصور کرده پهپاد متعلق به گروههای مسلحی است که حملات موشکی به سفارت آمریکا و هیئتهای دیپلماتیک در منطقه الخضرا انجام میدهند.

براساس گزارشهای رسانهای امروز، چهارشنبه ارتش آمریکا یک فروند پهپاد ارتش عراق را در منطقه الخضرا (سبز) اشتباها ساقط کرد.به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، احمد خلف، ستوان پلیس عراق اعلام کرد، سامانههای دفاع هوایی آمریکا مستقر در سفارت واشنگتن در منطقه الخضرا پهپاد فرماندهی عملیات بغداد را اشتباها ساقط کردند.
خلف تصریح کرد: سفارت آمریکا فورا از ارتش عراق عذرخواهی و تاکید کرد که تصور کرده پهپاد متعلق به گروههای مسلحی است که حملات موشکی به سفارت آمریکا و هیئتهای دیپلماتیک در منطقه الخضرا انجام میدهند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین