ربیعی: آب، برق و گاز برای ۳۰ میلیون نفر رایگان شد
کد خبر: ۳۱۱۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

سخنگوی دولت گفت: آب، برق و گاز برای خانوارهای کممصرف که مطالعات ما نشان میدهد در دهکهای پایین اقتصادی هستند، رایگان شد.به گزارش تسنیم، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هیئت دولت و در نشست خبری خود با خبرنگاران گفت: تصمیمات مهمی در زمینه اصلاح الگوی مصرف اتخاذ شده است. آب، برق و گاز برای خانوارهای کممصرف که مطالعات ما نشان میدهد در دهکهای پایین اقتصادی هستند، رایگان شد.
وی افزود: حدود ۳۰ میلیون نفر مشمول این طرح خواهند شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین