بانک مرکزی: بزودی دادگاه ۱۹ نفر استفاده کننده از کارت بازرگانی ۷۰ فرد کم بضاعت برگزار می‌شود

کد خبر: ۳۱۰۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد: طبق اطلاع، دادگاه ۱۹ نفری که از کارت ۷۰ فرد کم بضاعت برای ۱.۴ میلیارد یورو صادرات استفاده کرده‌اند بزودی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی بانک مرکزی در پیامی توییتری نوشت: در پاسخ به درخواست معرفی اسامی افراد کم بضاعتی که از کارت بازرگانی آنها برای صادرات سوء استفاده شده است، طبق اطلاع، دادگاه ۱۹ نفری که از کارت ۷۰ فرد کم بضاعت برای ۱.۴ میلیارد یورو صادرات استفاده کرده‌اند بزودی برگزار می‌شود.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین