عضو کمیسیون اصل نود: سربازی اجباری را بیمبنا بلکه مضر میدانم / اصلاح قانون ضروری است / چرا دو سال از بهترین سالهای جوانی و زندگی باید در خدمت حکومت قرار گیرد؟
کد خبر: ۳۱۰۹۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۹

یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی سربازی اجباری را "بیمبنا و غیر مفید" توصیف و بر ضرورت اصلاح قانون در این زمینه تاکید کرد.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، حجتالاسلام حسن شجاعی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «آموزش نظامی عمومی را ضروری میشمارم، اما سربازی اجباری را بیمبنا و غیر مفید بلکه مضر میدانم. چرا دو سال از بهترین سالهای جوانی و زندگی باید در خدمت حکومت قرار گیرد؟ اصلاح قانون ضروری است.
البته تا اصلاح قانون تخلف از تکلیف قانونی نباید صورت بپذیرد.»
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین