ویدیو/ افزایش ۳۰درصدی افراد کم تحرک در ایران بعد از کرونا
کد خبر: ۳۱۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲
دبیر انجمن علمی پزشکی ورزشی گفت: در ایران ۵۰ تا ۶۰ درصد افراد جامعه قبل از دوران اپیدمی کرونا ورزش نمی کردند و الان ۳۰ درصد به افراد کم تحرک افزوده شده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین
