مسئول دفتر آیتالله یزدی: ایشان سالها از بیماری گوارشی رنج میبردند / در چند ماه اخیر شدت بیماریشان بسیار زیاد شد / در ماههای اخیر در منزل بستری بودند
کد خبر: ۳۱۰۵۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
مرحوم آیت الله محمد یزدی سالها از بیماری گوارشی رنج میبرد اما در چند ماه اخیر شدت بیماریشان بسیار زیاد شد و ایشان در ماههای اخیر در منزل بستری بودند.

مسئول دفتر آیتالله محمد یزدی گفت: مرحوم آیت الله محمد یزدی سالها از بیماری گوارشی رنج میبرد.حجت الاسلام حمزه قربانی در گفت وگو با ایلنا گفت: آیتالله محمد یزدی صبح امروز چهارشنبه ۱۹ آذر۹۹ حدود ساعت ۹:۳۰ بعلت بیماری گوارشی، درگذشت.
وی گفت: مرحوم آیت الله محمد یزدی سالها از بیماری گوارشی رنج میبرد اما در چند ماه اخیر شدت بیماریشان بسیار زیاد شد و ایشان در ماههای اخیر در منزل بستری بودند.
رئیس دفتر آیتالله یزدی یادآور شد: ایشان متولد سال ۱۳۱۰ بودند و امروز در سن حدود ۸۹ سالگی از دنیا رفتند.
خاطرنشان میشود آیت الله یزدی رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود و چند سالی هم بعنوان رییس قوه قضاییه کشور فعالیت داشت. وی همچنین در انتخابات اخیر میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری، بعنوان منتخب قم معرفی شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین