عربستان و زیمبابوه روابط دیپلماتیک برقرار کردند
کد خبر: ۳۱۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
این توافقنامه به امضای عبدالله بن یحیی المعلمی، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل و فریدریک موسیوا ماکامورا شافا، همتای زیمبابوهای وی رسید.
منابع از توافق عربستان و جمهوری زیمبابوه برای برقراری روابط دیپلماتیک میان دو کشور خبر دادند.به گزارش ایسنا، خبرگزاری عربستان اعلام کرد که این کشور توافقنامهای را برای برقراری روابط دیپلماتیک با جمهوری زیمبابوه امضا کرده است.
این توافقنامه به امضای عبدالله بن یحیی المعلمی، نماینده دائم عربستان در سازمان ملل و فریدریک موسیوا ماکامورا شافا، همتای زیمبابوهای وی رسید.
المعلمی و فریدریک موسوا در این باره گفتند که امضای این توافقنامه میان دو کشور به دنبال اهتمام دولتهای آنها برای تقویت و توسعه روابط میان خود و در راستای حمایت از امنیت و صلح در جهان صورت گرفته است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین