بازیکنان بارسلونا در ژانویه دستمزد نمیگیرند
کد خبر: ۳۱۰۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
کارلس توسکتس اعلام کرد تیم نخست بارسلونا در ماه ژانویه دستمزد نخواهد گرفت.به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بازیکنان بارسلونا ماه آینده (ژانویه) حتی یک یورو هم دریافت نخواهند کرد. این بیشترین کاهش دستمزد، تصمیم هیات مدیره در راستای مذاکره با بازیکنان و کارمندان باشگاه برای کم کردن حقوق به حساب می آید. کارلس توسکتس، رییس این هیات گفت بازیکنان تیم نخست در ماه های ژانویه و جولای بیشترین درآمدزایی را دارند به همین خاطر در ژانویه حتی یک یورو هم نخواهند گرفت.
توسکتس همچنین اعلام کرد دوشنبه با رونالد کومان، سرمربی بارسلونا جلسه داشته و به او گفته تنها در صورت فروش بازیکن می توانند در زمستان بازیکن بخرند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین