فرهاد مجیدی: حتی یک ریال هم ارز دولتی نگرفتهام
کد خبر: ۳۰۸۸۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹

«فرهاد مجیدی» سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال اظهارات عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره دریافت ارز ۴۲۰۰ تومانی را رد کرد و گفت: تا به حال حتی یک ریال هم ارز دولتی نگرفتهام.
به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد امیر آبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس در توئیتی نوشته است: پیشنهاد کوپنی شدن کالاهای اساسی برای دسترسی عموم مردم با قیمت مناسب داشتم که معمولا با مخالفت دولتیها مواجه شده چون این ارز ۴۲۰۰ تومانی مختص افراد خاص است و اجناس آن هم دست مردم نمیرسد. «آقای فرهاد مجیدی» فوتبالیست مشهور ۹ بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد امیر آبادی فراهانی، عضو هیأت رئیسه مجلس در توئیتی نوشته است: پیشنهاد کوپنی شدن کالاهای اساسی برای دسترسی عموم مردم با قیمت مناسب داشتم که معمولا با مخالفت دولتیها مواجه شده چون این ارز ۴۲۰۰ تومانی مختص افراد خاص است و اجناس آن هم دست مردم نمیرسد. «آقای فرهاد مجیدی» فوتبالیست مشهور ۹ بار در لیست تخصیص ارز دولتی بوده است.


X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین