سرمربی تیم بوسنی: ایران شایسته پیروزی بود
کد خبر: ۳۰۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸
سرمربی تیم ملی بوسنی گفت: ایران شایسته پیروزی بود. ما موقع توپ های برگشتی اشتباه داشتیم و به حریف فرصت های اندکی دادیم.
سرمربی تیم ملی بوسنی گفت: هر بازی برای تیم ملی بوسنی مهم است و باخت مقابل ایران برای ما سخت بود.به گزارش ایرنا، دوشان باجوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال بوسنی پس از شکست ۲ بر صفر در برابر ایران اظهار داشت: هر بازی برای تیم ملی بوسنی مهم است و باخت مقابل ایران باری ما سخت بود.
سرمربی تیم ملی بوسنی گفت: ایران شایسته پیروزی بود. ما موقع توپ های برگشتی اشتباه داشتیم و به حریف فرصت های اندکی دادیم.
وی در ادامه افزود: ما تلاش کردیم ولی موقعیت جدی و بزرگی خلق نکردیم. در نیمه اول چندان بد نبودیم و مالکیت را در اختیار داشتیم اما در نیمه دوم نسبت به ایران ضعیف تر عمل کردیم.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین