|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۰۵:۱۱

نماینده اردکان به کرونا مبتلا شد

کد خبر: ۳۰۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شد.

به گزارش ایسنا، محمدرضا دشتی اردکانی که در پی بروز برخی علایم اقدام به دادن تست کرونا کرده بود، پس از مثبت شدن تستش در منزل قرنطینه شد تا مراحل درمان این بیماری را طی کند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین