|
امروز: سه‌شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۵ - ۰۴:۵۲

نخست‌وزیر استرالیا، نخستین مقام خارجی که با "یوشیهیده سوگا" دیدار می‌کند

کد خبر: ۳۰۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
موریسون به خبرنگاران در کانبرا گفت: افتخار این را دارم که نخستین رهبر خارجی باشم که به منظور دیدار با نخست‌وزیر جدید و به دنبال انتصاب او، به ژاپن سفر می‌کند.

نخست‌وزیر استرالیا روز پنجشنبه گفت هفته آینده به ژاپن سفر خواهد کرد و بدین ترتیب نخستین رهبری خواهد بود که با یوشیهیده سوگا، نخست‌وزیر ژاپن حضوری دیدار می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، اسکات موریسون، نخست وزیر استرالیا گفت مذاکرات دوجانبه استرالیا و ژاپن بر تقویت تجارت و سرکوب شیوع کووید ۱۹ متمرکز خواهد بود.

موریسون به خبرنگاران در کانبرا گفت: افتخار این را دارم که نخستین رهبر خارجی باشم که به منظور دیدار با نخست‌وزیر جدید و به دنبال انتصاب او، به ژاپن سفر می‌کند.

موریسون بعد از ترک ژاپن به گینه نو سفر می‌کند تا با "جیمز ماراپه"، نخست‌وزیر این کشور گفت‌وگو کند.

موریسون گفت در بازگشتش به استرالیا به مدت دو هفته قرنطینه خواهد شد و در پارلمان این کشور از طریق ارتباط ویدئویی شرکت می‌کند.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین