تقدیم استوارنامه سفیر کشورمان به رئیس جمهور بولیوی
کد خبر: ۳۰۸۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۱
مرتضی تفرشی سفیر جمهوری اسلامی ایران در بولیوی در ملاقات با لوییس آرسه رییس جمهور این کشور، استوارنامه خود را تقدیم کرد.به گزارش ایسنا، در این مراسم که همراه با نواختن سرود ملی دو کشور بود، رییس جمهور بولیوی که از حزب چپ گرای «جنبش به سوی سوسیالیسم» است، ضمن تاکید بر اهمیت روابط با جمهوری اسلامی ایران، خواستار حمایت کشورمان از بولیوی و همکاری در زمینههای صنعتی، انرژی، دارویی، تولیدی و علوم پیشرفته شد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران نیز بر آمادگی تهران برای گسترش روابط و هرگونه همکاری و مساعدت در زمینههای یادشده تاکید کرد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین