کدخدایی: عصبانیت پمپئو از باخت قابل درک است
کد خبر: ۳۰۸۲۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴

سخنگوی شورای نگهبان گفت: عصبانیت پمپئو از باخت قابل درک است.به گزارش ایسنا، عباسعلی کدخدایی در توییتر نوشت: "عصبانیت Secpompeo از باخت قابل درک است. اما از این پس هر وقت راجع به انتخابات دیگر کشورها صحبت میکند، یاد ترامپ بیفتد که انتخابات در کشورش را فاسد و فاسدکننده افراد خواند.
بهتره روزی چند بار این جمله رییس بازنده را تکرار کند:
It's a corrupt system and it makes people corrupt."
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین