ایران - بوسنی؛ بدون تماشاگر!
کد خبر: ۳۰۸۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹

فدراسیون فوتبال بوسنی خبر داد دیدار تیمهای ملی این کشور و ایران بدون حضور تماشاگران برگزار میشود.سایت فدراسیون فوتبال بوسنی خبر داد دیدارهای ملی این کشور در ماه نوامبر با تصمیم ستاد بحران وزارت بهداشت این کشور و به خاطر شیوع ویروس کرونا بدون تماشاگر برگزار میشود.
تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه این هفته در شهر سارایوو در دیداری تدارکاتی به مصاف بوسنی میرود که این مسابقه پشت درهای بسته انجام میشود. بازی بوسنی با ایتالیا در لیگ ملتهای اروپا هم به همین شکل برگزار خواهد شد.
تیم زیر ۲۱ سال بوسنی طبق همین دستورالعمل در ورزشگاهی خالی از تماشاگر به میدان میرود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین