ظریف: ترامپ رفت، ما و همسایگانمان باقی میمانیم/ همه را به گفتوگو دعوت میکنیم
کد خبر: ۳۰۸۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۲
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی به زبان عربی نوشت: ترامپ رفت، ما و همسایگانمان باقی میمانیم.وی نوشت: تکیه بر بیگانگان امنیت را به همراه نمیآورد و امیدها را ناامید میکند.ظریف در ادامه نوشت: برای همکاری در راه تحقق منافع مشترک برای ملتها و کشورهایمان دستمان را به سوی همسایگان دراز میکنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی نوشت: برای ساخت آیندهای بهتر برای منطقه، همه را به گفتوگو دعوت میکنیم.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در توییتی به زبان عربی نوشت: ترامپ رفت، ما و همسایگانمان باقی میمانیم.
وی نوشت: تکیه بر بیگانگان امنیت را به همراه نمیآورد و امیدها را ناامید میکند.
ظریف در ادامه نوشت: برای همکاری در راه تحقق منافع مشترک برای ملتها و کشورهایمان دستمان را به سوی همسایگان دراز میکنیم.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین نوشت: همه را به گفتوگو دعوت میکنیم و آن را تنها راه پایان دادن به اختلافات و تنشها میدانیم.
ظریف نوشت: با هم برای ساخت آیندهای بهتر برای منطقه.

X Share
در همین زمینه بخوانید
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین