|
امروز: دوشنبه ۰۱ تير ۱۴۰۵ - ۱۹:۰۴

شهردار فیلادلفیا از ترامپ خواست شکست را بپذیرد

کد خبر: ۳۰۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۰

جیم کنی، شهردار دموکرات فیلادلفیا با حضور در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت "دونالد ترامپ باید مثل یک آقاپسری که دیگر بزرگ شده بیاید و قبول کند که باخته"، چراکه در پنسیلوانیا و سایر ایالت‌های چرخشی عقب است.

به گزارش ایسنا، او گفت که ترامپ باید "این واقعیت که باخته را به رسمیت بشناسد و به برنده تبریک بگوید، همان طور که جیمی کارتر این کار را کرد. همان طور که جورج دبلیو بوش پدر کرد و راستش هماهنطور که ال گور کرد".

او در سخنانش از معترضان که در در خارج از محل شمارش آرا جمع شده بودند به خاطر حفظ صلح و آرامش تشکر کرد.
ارسال نظر
captcha
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین