ماجرای عجیب نیمکت نفت مسجدسلیمان در تبریز
کد خبر: ۳۰۷۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۷

نفت مسجدسلیمان در حالی برابر تراکتور قرار گرفت که از کادرفنیش، تنها مربی دروازهبانان این تیم روی نیمکت حضور داشت.به گزارش ایسنا، نفت مسجدسلیمان در حالی به مصاف تراکتور رفت که روی نیمکت این تیم تنها یک عضو کادرفنی حضور داشت و نه مدیررسانه، نه سرمربی و نه دستیاران مجتبی حسینی روی نیمکت این تیم حضور نداشتند.
تنها مربی دروازهبانهای این تیم خوزستانی روی نیمکت بود که او هم حاضر به حضور در نشست خبری نشد. نفت مسجدسلیمان در نخستین دیدار خود در لیگ بیستم براب تراکتور به نتیجه بدون گل دست یافت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین