امام جمعه آوج بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
کد خبر: ۳۰۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲

امام جمعه آوج به علت ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.به گزارش ایلنا، حجتالاسلام سیدضیاءالدین هاشمی امام جمعه آوج صبح جمعه پس از تحمل سه هفته رنج بیماری کرونا در بیمارستان بقیهالله تهران دار فانی را وداع گفت.
وی که از شخصیتهای انقلابی و تأثیرگذار استان قزوین و مخصوصاً منطقه محروم آوج بود بیش از دو دهه مسئولیت امامت جمعه و تبلیغ دین را در این منطقه بر عهده داشت.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین