برق جان سارق ترانس را گرفت
کد خبر: ۳۰۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷

هوشنگ داداشزاده رئیس اداره برق پرند گفت: فردی هنگام دزدی از تجهیزات و ترانس برق در ابتدای ورودی شهر پرند به علت برق گرفتگی جان خود را از دست داد.هوشنگ داداشزاده رئیس اداره برق شهر پرند اظهار کرد: طی تماس تلفنی امروز صبح در خصوص اعلام اتصالی بر روی ترانس واقع در ورودی شهر، اکیپ حوادث به محل مراجعه میکند و با شخصی که از تیر برق برای سرقت تجهیزات و احتمالا ترانس بالا رفته و دچار برق رفتگی شده روبهرو شدیم که متأسفانه از تیر آویزان شده بود.
وی گفت: در پی مشاهده صحنه با اداره آگاهی، کلانتری و آتشنشانی هماهنگ شد و جنازه از بالای تیر به پایین آورده شد.
در این خصوص مرتضی کبیری مسؤول حوادث برق پرند هم به خبرنگار فارس گفت: به احتمال زیاد این فرد به تنهایی قصد دزدیدن تجهیزات و ترانس برق را نداشته، بلکه به صورت گروهی آمده بودند که بعد از این حادثه بقیه همدستان متواری شدهاند و موفق به دزدی نشدهاند.
منبع: فارس
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین