تعطیلی مدارس شهرهای قرمز خراسان رضوی تمدید شد
کد خبر: ۳۰۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲
در طی این مدت کلیه آموزشها به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد پیگیری خواهد شد.
تعطیلی آموزشهای حضوری در مدارس مشهد و شهرستانهای با وضعیت قرمز در خراسان رضوی یک هفته دیگر تمدید شد.به گزارش پایگاه اطلاعرسانی آموزش و پرورش خراسان رضوی، با عنایت به مصوبه ستاد استانی و تایید ستاد ملی مقابله با کرونا کلیه آموزشهای حضوری مدارس در شهرستانهای مشهد، نیشابور، سبزوار، کاشمر، گناباد، تربت حیدریه، درگز، خلیل آباد، بردسکن، تربت جام، کوهسرخ، زبرخان، ششتمد، بینالود، قوچان، زاوه، مه ولات، سرخس، کلات، خواف، چناران، بجستان و صالح آباد از تاریخ ۱۳۹۹/۸/۱۷ به مدت یک هفته و تا ۲۲ آبان ماه تعطیل خواهد بود.
در طی این مدت کلیه آموزشها به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد پیگیری خواهد شد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین