کنترل ورود و خروجی به قم تا جمعه ادامه دارد
کد خبر: ۳۰۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
استاندار قم به اعمال محدودیتهای ستاد ملی کرونا برای ۲۵ مرکز استان اشاره کرد و گفت: این محدودیتها برای گروههای شغلی ۳ و ۴ است، علاوه براینکه برای گروههای شغلی ۴، برگزاری هر تجمعی ممنوع است علاوه براینکه این محدودیتها از ۱۴ تا ۲۴ آبان ماه ادامه دارد.
استاندار قم گفت: کنترل ورود و خروج از استان با هدف کاهش سفر اجرایی میشود که از ۱۲ آبان ماه آغاز و تا روز جمعه ادامه پیدا میکند.بهرام سرمست ظهر امروز در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران ضمن تقدیر از همراهی مردم برای عدم برگزاری مراسمات حضوری به مناسبت ۱۳ آبان اظهار داشت: براساس آخرین ارزیابیها علیرغم روند صعودی ابتلا به کرونا در کشور استان قم در حال حاضر تحت کنترل است.
به گفته استاندار قم، در حال حاضر روند بستریها نزولی است و در تلاشیم با رعایت و همراهی بیشتر مردم اوضاع را مدیریت کنیم.
وی افزود: کنترل ورود و خروج از استان با هدف کاهش سفر اجرایی میشود که از ۱۲ آبان ماه آغاز و تا روز جمعه ادامه پیدا میکند.
استاندار قم به اعمال محدودیتهای ستاد ملی کرونا برای ۲۵ مرکز استان اشاره کرد و گفت: این محدودیتها برای گروههای شغلی ۳ و ۴ است، علاوه براینکه برای گروههای شغلی ۴، برگزاری هر تجمعی ممنوع است علاوه براینکه این محدودیتها از ۱۴ تا ۲۴ آبان ماه ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: ممکن است محدودیتها تمدید شود اما امیدواریم با همراهیهای مردم این موضوع اتفاق نیفتند.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین