بدهیهای ماشینسازی پرداخت شد
کد خبر: ۳۰۷۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱

مالک تراکتور با وجود تغییر مالکیت ماشینسازی بدهیهای این باشگاه را پرداخت کرد.به گزارش ایسنا، فصل گذشته با پرونده های مالی شیمبا و دخسوس پنجره نقل و انتقالاتی ماشین سازی بسته شد؛ پروندههایی که مربوط به گسترش فولاد بوده و به ماشین سازی تبریز تغییر نام پیدا کرده بود.
محمدرضا زنوزی طی دستوری موضوع بسته شدن پروندههای مالی این باشگاه را صادر کرد و امروز تمامی این بدهیها پرداخت و پروندههای مالی ماشین سازی در فیفا بسته شد و این باشگاه برای ثبت قرارداد جدید مشکلی نخواهد داشت. بدین ترتیب باشگاه ماشینسازی هیچ پرونده حقوقی داخلی و بین المللی نداشته و کار خود را در آغاز لیگ بیستم با قدرت ادامه خواهد داد.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین