فرماندار جمهوری خواه ایالت ورمونت: به بایدن رای دادم / کشورم برای من اولویت بالاتری نسبت به حزبم دارد
کد خبر: ۳۰۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۴

فرماندار جمهوری خواه ایالت ورمونت امروز گفته که در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نامزد حزب دموکرات رای داده است.به گزارش شبکه اطلاع رسانی تدبیر و امید، فیل اسکات، فرماندار جمهوری خواه ایالت ورمونت، بعد از ظهر روز سه شنبه به خبرنگاران گفت که وی به جو بایدن نامزد حزب دموکرات رای داده است.
اسکات، تنها فرماندار جمهوری خواه است که به صورت علنی از کاندیدای حزب رقیب اعلام حمایت کرده است. او گفت: "کشورم برای من اولویت بالاتری نسبت به حزبم دارد"
ساعاتی پیش نیز مایکل کوهن، وکیل سابق ترامپ گفته است که به بایدن رأی داده است.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین