تمدید رایگان عضویت اعضای کتابخانه ملی برای ۴ ماه
کد خبر: ۳۰۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
شهرابی درباره مبالغ حق عضویت کتابخانه ملی ایران یادآور شد: حق عضویت سالانه برای اعضای عادی برابر با ۴۰هزار تومان است و ششماهه برابر با ۳۵ هزار تومان، سهماهه برابر با ۳۰هزار تومان و موقت یکماهه برابر با ۲۵ هزار تومان است. همچنین حق عضویت برای گروههای پژوهشی به صورت سهساله برابر با ۷۰هزار تومان است.
مدیرکل اطلاعرسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از تمدید چهارماهه کارتهای عضویت برای اعضای کتابخانه ملی ایران به صورت رایگان خبر داد و گفت: به مدت اعتبار کارت عضویت اعضایی که از اسفند ۹۸ تا تیرماه ۹۹ عضو کتابخانه بودهاند، چهار ماه به صورت رایگان اضافه میشود.به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، رضا شهرابی - مدیر کل اطلاعرسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در توضیح این خبر گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته و تعطیلی تالارهای کتابخانه ملی ایران در ماههای ابتدایی سال جاری به منظور حفظ حقوق معنوی اعضای کتابخانه ملی ایران، به مدت اعتبار کارت عضویت اعضایی که از اسفند ۹۸ تا تیرماه ۹۹ عضو کتابخانه بودهاند، چهار ماه به صورت رایگان اضافه میشود.
او افزود: برهمین اساس اعضا همچنان از این شرایط برخوردار هستند و هریک از اعضای کتابخانه ملی ایران میتوانند با مراجعه حضوری به بخش عضویت، ضمن برخورداری از تمدید چهارماهه رایگان، نسبت به تمدید کارت عضویت خود اقدام کنند.
شهرابی درباره مبالغ حق عضویت کتابخانه ملی ایران یادآور شد: حق عضویت سالانه برای اعضای عادی برابر با ۴۰هزار تومان است و ششماهه برابر با ۳۵ هزار تومان، سهماهه برابر با ۳۰هزار تومان و موقت یکماهه برابر با ۲۵ هزار تومان است. همچنین حق عضویت برای گروههای پژوهشی به صورت سهساله برابر با ۷۰هزار تومان است.
مدیرکل اطلاعرسانی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران اظهار کرد: کارت عضویت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران با توجه به مدرک تحصیلی و شرایط ذکرشده در آییننامه عضویت با سطوح ۱ تا ۳ مشخص و صادر میشود.
X Share
ارسال نظر
اخبار روز
گزیده ها
ببینید و بشنوید
آخرین عناوین